Zomermagazine 2022

ZOMERMAGAZINE 2022

Tijdens de inspiratie-bijeenkomsten voorjaar ’22 in Borne, Doetinchem en Zwartsluis is de wens uitgesproken om toch weer een zomermagazine te vervaardigen voor toeristen en geïnteresseerden die onze regio komen bezoeken.

waarom een zomermagazine?
Namens uw plaatselijke kerk kunt u toeristen, gasten en belangstellenden een kleurrijk magazine geven met toeristische en kerkelijke informatie en boeiende artikelen over geloof en zingeving. Die bladen legt u op plekken waar veel mensen komen, denk aan: leestafels in winkels en horeca, VVV’s, bibliotheken enz.

Zo heet u hen namens uw kerk welkom in onze regio en in onze kerken.

eigen omslag
Op verzoek van onze contactpersonen uit de plaatselijke kerken is de opzet iets gewijzigd ten opzichte 2021. De regio’s Wal & Water, Achterhoek en Twente krijgen weer een eigen omslag.

toeristische en kerk-informatie
Elke plaats waar een of meer kerken deelnemen, krijgt een kort en bondig stukje toeristische informatie in het magazine. Ook nemen we de adresgegevens op van elke kerk die vóór 1 juni 2022 minstens 150 exemplaren bestelt. Daarmee vervalt het overzicht van kerken achterin het magazine in voorgaande edities. De zomermagazines kunnen alleen verschijnen bij voldoende belangstelling. Daarvan houden we u op de hoogte.

extra katern
Daarnaast kan een plaatselijke kerk zelf of samen met andere kerken voor haar woonplaats of omgeving kiezen voor een extra ‘middenkatern’ met eigen informatie. Dat zijn 4 pagina’s in het hart van het magazine. Dit biedt tevens de mogelijkheid om het blad huis-aan-huis te verspreiden.

kosten
magazine zonder extra katern, per exemplaar €  1,95

(minimale afname 150 exemplaren)

magazine met extra katern:
500 stuks, per exemplaar €  4,25
1.000 stuks, per exemplaar €  3,95
prijzen zijn per exemplaar incl. BTW, excl. verzendkosten (of gratis ophalen in Wierden)

Meer informatie? Mail of bel met Ygerne:
[email protected]  0546 – 577475

Bestellingen kunt u t/m dinsdag 31 mei doorgeven via: www.welkomindekerk.nl/zomermagazine2022